пятница, 13 ноября 2015 г.

УРОК.ВІДДІЛЕННЯ В ОБОРОНІ

План – конспект
проведення заняття з предмету «Захист Вітчизни»
з учнями 11-х класів
Дата: ________

Тема: “Відділення в обороні.”


Мета уроку: Сформувати в учнів поняття про оборону та її завдання. Вивчити з учнями місце та можливості відділення в обороні. Розвивати уважність, спостережливість. Виховувати відчуття гордості за свою державу, патріотизм та бойовий дух.

Навчальні питання
1.           Мета та умови переходу підрозділів до оборони .
2.           Місце та можливості відділення в обороні.
3.           Завдання, які вирішують бойові групи в обороні.

Час45хв.
Місцекабінет предмету «Захист Вітчизни»
.
Метод: розповідь
.
Матеріальне забезпечення
Плакати «Механізоване відділення», «Озброєння механізованого вдділення», РГД -1 ш., Ф-1 – 2 шт., Протитанкова кумулятивна граната – 2шт..
Методичне забезпечення:
Підручник «Захист Вітчизни», Настанова по стрілецькій справі.
.
Порядок проведення:

1. Вступна частина — 1
0 хв

1.1. Шикування учнів в од­ну шеренгу, перевірка за спис­ком та огляд зовнішнього стану учнів, віддача рапорту командиром взводу вчителю предмета «Захист Вітчизни», приві­тання, виконання команд: «Ста­вай!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!».
Стройове тренування.. Виконання поворотів ліворуч, праворуч, кругом на місці. Перевірка Д/З.

1.2. Оголошення теми, осно­вної мети та порядку проведен­ня уроку.


 2. Основна частина — 30 хв
.


2.1. Мета та умови переходу підрозділів до оборони.

     У сучасному загальновійськовому бою оборона, яка і наступ, є основним видом бойових дій.
     Оборонні дії м. від. веде з метою:
-        відбити наступ переважаючих сил противника;
-        нанести йому максимальні втрати;
-        утримати важливі об’єкти місцевості і тим самим створити сприятливі умови для переходу в наступ.
У ході бою (в умовах безпосереднього зіткнення з противником) підрозділи можуть переходити до оборони:
-        для закріплення й утримання захопленого рубежу (об’єкта);
-        з метою відбиття контратаки переважаючих сил противника під час наступу;
-        для прикриття флангу на загрозливому напрямку.



2.2. Місце та можливості відділення в обороні.

 Механізоване відділення обороняє позицію протяжністю по фронту 100 м. Як правило, на позиції відділення відривається окоп на відділення завдовжки 100 м і завглибшки 110 см (окоп нормального профілю) або 150 см (окоп повного профілю). Під бруствером влаштовується перекрита щілина вмістимістю на третину відділення.
Окоп на відділення складається з траншеї з примкнутими або винесеними (уперед до 10 м) стрілецькими окопами за кількістю автоматників, стрілецькими окопами для ручного кулемета (2-3), окопами для ведення вогню з гранатомета (2-3).
Між позиціями відділень може бути відстань до 50 м. Позиції відділення з’єднуються ходом сполучення. Ззаду позиції відділення на відстані 50 м влаштовується окоп для БМП або БТР. До нього може вести хід сполучення. У відгалуженні ходу сполучення влаштовують польове відхоже місце. Від позиції відділенні в тил може бути споруджений хід сполучення.


2.3. Завдання, які вирішують бойові групи в обороні.

   Перша бойова група:
-         ведення розвідки, а також знищення живої сили і неброньованих засобів противника на відстані 500-300 м;
-         використання найпідготовленішого й фізично найрозвиненішого солдата в резерві для посилення небезпечних місць (діє за вказівками командира відділення залежно від умов обстановки).

Друга бойова група:
-        ведення розвідки на відстань від 500 до 700 м;
-         знищення живої сили противника і броньованих засобів противника на відстані від 300 до 500 м;
-         охорона командира відділення.

 Третя бойова група:
-        ведення розвідки з використанням оптичних прицілів бойової техніки на відстанях до 2000 м;
-         знищення живої сили противника на відстанях до 2000 м, броньованих цілей – до 1500 м.



Заключна частина — 5 хв
Закріплення:
1.     У чому полягають мета та завдання оборони?
2.     Яка відстань може бути між позиціями відділення?
3.     Завдання другої бойової групи?

Наголошення на темі уроку, цілях, якості їх освоєння; під­биття підсумків, їх участі в бесіді (відповіді).

■             ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: підручник, параграф 15, с. 86-91..


Комментариев нет:

Отправить комментарий