План – конспект
проведення заняття з предмету «Захист Вітчизни»
з учнями 11-х класів
Дата: ________
Тема: “Відділення в обороні.”
проведення заняття з предмету «Захист Вітчизни»
з учнями 11-х класів
Тема: “Відділення в обороні.”
Мета уроку: Сформувати в учнів поняття про оборону та її
завдання. Вивчити з учнями місце та можливості відділення в обороні. Розвивати
уважність, спостережливість. Виховувати відчуття гордості за свою державу,
патріотизм та бойовий дух.
Навчальні питання
1.
Мета та умови переходу
підрозділів до оборони .
2.
Місце та можливості відділення в
обороні.
3.
Завдання, які вирішують бойові
групи в обороні.
Час: 45хв.
Місце: кабінет предмету «Захист Вітчизни».
Метод: розповідь.
Матеріальне забезпечення: Плакати «Механізоване відділення», «Озброєння механізованого
вдділення», РГД -1 ш., Ф-1 – 2 шт., Протитанкова кумулятивна граната – 2шт..
Методичне забезпечення: Підручник «Захист Вітчизни», Настанова по стрілецькій
справі.
.
Порядок проведення:
1. Вступна частина — 10 хв
1.1. Шикування учнів в одну шеренгу, перевірка за списком та огляд
зовнішнього стану учнів, віддача рапорту командиром взводу вчителю предмета
«Захист Вітчизни», привітання, виконання команд: «Ставай!», «Рівняйсь!»,
«Струнко!», «Вільно!». Стройове тренування.. Виконання
поворотів ліворуч, праворуч, кругом на місці. Перевірка Д/З.
1.2. Оголошення теми, основної мети та порядку проведення уроку.
2. Основна частина — 30 хв.
2.1. Мета та умови переходу підрозділів до оборони.
У сучасному загальновійськовому бою
оборона, яка і наступ, є основним видом бойових дій.
Оборонні
дії м. від. веде з метою:
-
відбити наступ переважаючих сил противника;
-
нанести йому максимальні втрати;
-
утримати важливі об’єкти місцевості і тим самим
створити сприятливі умови для переходу в наступ.
У ході бою (в умовах
безпосереднього зіткнення з противником) підрозділи можуть переходити до
оборони:
-
для закріплення й утримання захопленого рубежу
(об’єкта);
-
з метою відбиття контратаки переважаючих сил
противника під час наступу;
-
для прикриття флангу на загрозливому напрямку.
2.2. Місце та можливості відділення в обороні.
Механізоване відділення обороняє
позицію протяжністю по фронту 100 м. Як правило, на позиції відділення
відривається окоп на відділення завдовжки 100 м і завглибшки 110 см (окоп
нормального профілю) або 150 см (окоп повного профілю). Під бруствером влаштовується
перекрита щілина вмістимістю на третину відділення.
Окоп на відділення складається з траншеї з примкнутими або винесеними
(уперед до 10 м) стрілецькими окопами за кількістю автоматників, стрілецькими
окопами для ручного кулемета (2-3), окопами для ведення вогню з гранатомета
(2-3).
Між позиціями відділень може бути відстань до 50 м. Позиції відділення
з’єднуються ходом сполучення. Ззаду позиції відділення на відстані 50 м
влаштовується окоп для БМП або БТР. До нього може вести хід сполучення. У відгалуженні
ходу сполучення влаштовують польове відхоже місце. Від позиції відділенні в тил
може бути споруджений хід сполучення.
2.3. Завдання, які вирішують бойові групи в обороні.
Перша бойова група:
-
ведення
розвідки, а також знищення живої сили і неброньованих засобів противника на
відстані 500-300 м;
-
використання найпідготовленішого й фізично
найрозвиненішого солдата в резерві для посилення небезпечних місць (діє за
вказівками командира відділення залежно від умов обстановки).
Друга бойова група:
-
ведення розвідки на відстань від
500 до 700 м;
-
знищення живої сили противника і броньованих
засобів противника на відстані від 300 до 500 м;
-
охорона командира відділення.
Третя бойова група:
-
ведення розвідки з використанням
оптичних прицілів бойової техніки на відстанях до 2000 м;
Заключна частина — 5 хв
Закріплення:
1. У чому полягають мета та завдання оборони?
2. Яка відстань може бути між позиціями відділення?
3. Завдання другої бойової групи?
Наголошення на темі
уроку, цілях, якості їх освоєння; підбиття підсумків, їх участі в бесіді
(відповіді).
■ ДОМАШНЄ
ЗАВДАННЯ: підручник, параграф 15, с. 86-91..
Мета уроку: Сформувати в учнів поняття про оборону та її завдання. Вивчити з учнями місце та можливості відділення в обороні. Розвивати уважність, спостережливість. Виховувати відчуття гордості за свою державу, патріотизм та бойовий дух.
Навчальні питання
Час: 45хв.
Місце: кабінет предмету «Захист Вітчизни».
Метод: розповідь.
Матеріальне забезпечення: Плакати «Механізоване відділення», «Озброєння механізованого вдділення», РГД -1 ш., Ф-1 – 2 шт., Протитанкова кумулятивна граната – 2шт..
Методичне забезпечення: Підручник «Захист Вітчизни», Настанова по стрілецькій справі.
.
Порядок проведення:
1. Вступна частина — 10 хв
1.1. Шикування учнів в одну шеренгу, перевірка за списком та огляд зовнішнього стану учнів, віддача рапорту командиром взводу вчителю предмета «Захист Вітчизни», привітання, виконання команд: «Ставай!», «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!». Стройове тренування.. Виконання поворотів ліворуч, праворуч, кругом на місці. Перевірка Д/З.
1.2. Оголошення теми, основної мети та порядку проведення уроку.
2. Основна частина — 30 хв.
2.1. Мета та умови переходу підрозділів до оборони.
Комментариев нет:
Отправить комментарий